
Hizmet Kanallarımız
Online İşlemler Merkezi
Tüm işlemlerinizi Online İşlemler Merkezi ile tamamlayın.
Online İşlemlere Üye Olun, Zamanınız Size Kalsın!
online.gedizperakende.com.tr ‘da İşlemler daha kolay ve hızlı. Sadece birkaç tık ile tüm işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.
Çağrı Merkezi
7/24 Canlı desteğe ihtiyacınız olduğunda Çağrı Merkezimiz sizin için burada
7/24 Size Destek İçin Hazırız
Haftanın 7 günü 24 saat bir telefon kadar yakınınızda olan Çağrı Merkezi ve uzman ekibimiz ihtiyaçlarınızı karşılaşmak için bekliyor.
WhatsApp İletişim Hattı
Whatsapp İletişim Hattı ile bir mesaj kadar yakınınızdayız
Bir WhatsApp Mesajı Kadar Yakınız
Müşteri memnuniyetini ön planda tutarak hayata geçirdiğimiz WhatsApp iletişim hattımız sayesinde müşterilerimize 7/24 daha hızlı iletişim sağlıyoruz.
Gediz Asistan
Hızlı ve kolay bir şekilde destek alabileceğiniz Gediz Asistan burada

Birkaç Soru İle Sorununuzu Çözüyoruz
Gediz Asistan ile ihtiyacınız olan tüm konularda çözümünüz kolay ve hızlı bir şekilde sonuçlanıyor.
Müşteri İlişkileri Merkezi
Müşteri işlemlerinizi kolaylıkla yapabileceğiniz size en yakın MİM’i keşfedin.
En yakın Müşteri İlişkileri Merkezlerimiz
Size en yakın Müşteri İlişkileri Merkezlerimizi bularak tüm abonelik işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
İtiraz ve Şikayet Başvurusu
Size yardımcı olmak için buradayız
Talep ve İstekleriniz İçin Buradayız
Her türlü öneri, talep veya şikayetlerinizi bize kolayca iletebilirsiniz.
Kurumsal Satış
Gediz Olmak İsteyen İş Yerlerine Özel Kurumsal Satış Desteği
0850 800 0 186 numaralı çağrı merkezimiz veya kurumsal satış e-posta adresimiz olan bilgi.gedizperakende@aydemenerji.com.tr kanalı ile talebinizi iletin, satış uzmanımızın size sunacağı en avantajlı elektrik teklifinden hemen faydalanın.
Diğer Kanallar
Farklı kanallardan da hizmetlerimizden her zaman yararlanabilirsiniz

e-Devlet
Mesken abonesiyseniz, yeni abonelik (sadece e-devlet web sitesinden), abonelik sonlandırma ve borç sorgulama işlemlerinizi e-Devlet üzerinden de yapabilirsiniz.
e-Devlet